interval

18 juni 2016 - Pont-de-Chéruy, Frankrijk

LimburgXL, zo zou dit reisverslag ook kunnen heten. De ene heuvel was nog niet bedwongen of de volgende was aan de beurt. Bovenop fietsten we meestal door bossen en rondom Lieudieu waren veel meertjes. De plaatsen waren klein en vaak zonder horeca/winkels. In Chattonay heben we gelukkig goed geluncht en wat voorraad kunnen inkopen. Daarna ging het fietsen een stuk beter. Het was ons niet gelukt om via internet een geschikte overnachtingsplaats te vinden en het heeft tot Pont de Chénuy, naast Lyon, geduurd voor we hotels tegenkwamen waarvan er een nog plaats had. Voor morgen hebben we gelukkig wel al een overnachting geboekt. Dat fietst morgen een stuk lekkerder. Ook vandaag hebben we weer heel wat fietsende stelletjes gezien die elkaar ooit hebben uitgedaagd voor zo''n prachtige reis! We gebruiken onze navigatie samen. Dat is heel prettig. En we hebben ons tot nu toe nog niet vergist.

1. Joselien:
    18 juni 2016
    Beter een interval dan een ongeval! Ook nog geen lekke banden of andere fietspech gehad? Jullie gaan in een sneltreinvaart. Veel plezier nog!
  2. Jeannet janssen:
    19 juni 2016
    Het schiet inderdaad al goed op. Met de auto zitten jullie inmiddels op een dagreis van ons af. Geniet er van en neem de tijd om ook dit stukje van 'La douce France' te ontdekken.