Reisgenoten

19 juni 2016 - Challes-la-Montagne, Frankrijk

Vanuit Pont-de-Chéruy naar Challes-la-Montagne gefietst. Bij eerste stop rond 10:00 uur in Chazey sur Ain bekende lotgenoten tegen gekomen, die we bij Orange op de camping kort hadden gesproken. Omdat het begon te regenen lekker lang reiservaringen uitgewisseld. Omdat Laureen en Veerle ons aan vaderdag herinnerden, lekker uitgebreid gedineerd bij Neuville sur Ain. Overnachtingsplaats ligt slecht 5km van de Ain af, maar wel ruim 300 m hoger..... dan wij dachten.

1. Yvonne CD:
    19 juni 2016
    Charles-la-Montagne zou ik ook niet echt in een dal verwachten eerlijk gezegd. Tante Gertie ligt "om de hoek" begraven! Maar net aan de verkeerde kant van de berg vrees ik!
  2. Jeannet janssen:
    20 juni 2016
    Vandaag hopelijk alleen (veel) water in de Ain en in de vele stuwmeren en geen water van boven. Jullie hebben wel vaak pech met het weer.
  3. Liny Demandt:
    Aan de foto te zien is daar de afgelopen weken ook genoeg water gevallen! Ooit zal het toch wel iets droger worden!