Oost west thuis best!

3 juli 2016 - Munstergeleen, Nederland

Vanaf 16 uur zijn we weer thuis in Munstergeleen!
Gisteren avond nog heerlijk genoten van culinaire hoogstandjes van onze gastheer. Vanmorgen gezellig en lekker ontbeten en aan onze laatste 80 km van deze reis begonnen. Tot Clermont zaten er nog een paar gemene klimmetjes in de route. Daarna zoefden we naar de abdij van Val Dieu bij Aubel. Daar hebben we sinds lang heerlijke Limburgse vlaai gegeten en een blond Val Dieuke gedronken. In Eijsden nog geluncht en daarna via Klein Haasdal omhoog naar Schimmert en omlaag naar Spaubeek. Daar haalde Harrie en Jacqueline ons in. Thuis hadden Veerle een finishlijn op straat getekend en hing de vlag uit en werden we afgevlagd door H&J. De reis was geweldig maar het is ook fijn om weer thuis te zijn en nog even vrij te hebben. Totaal gefietst: 4191,8 km Totaal hoogtemeters: 36879m Dit alles in 60 echte fietsdagen.

1. Yvonne CD:
    3 juli 2016
    Welkom thuis! Ik ben wel benieuwd hoeveel kilometer jullie hebben gefietst! En op hoeveel banden?
  2. Joselien:
    3 juli 2016
    Dat wordt afkicken! Zowel voor jullie als voor ons, want jullie reisverhalen waren toch elke dag iets om naar uit te kijken. Voor mijn gevoel is het omgevlogen.
  3. Huub Mertens:
    3 juli 2016
    Welkom thuis en chapeau voor jullie super prestatie.
  4. Anke:
    4 juli 2016
    Fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn. Groot applaus voor jullie prestaties.
  5. René Heinrichs:
    4 juli 2016
    Geweldige prestatie en wat een kilometers en vooral hoogtemeters,respect!!!
    Beetje op gewicht gebleven?
    Jruss !
  6. Jeannet janssen:
    4 juli 2016
    Een geweldige prestatie en ook nog eerder terug dan vooraf verwacht. Mij viel gisteren op de fiets onderweg van Geleen naar Wittem ... en terug (56.6 km wat een verschil!) op dat in heel Zuid-Limburg de vlag met GESLAAGD! voor jullie werd uitgestoken!