Dankwoord

6 juli 2016 - Munstergeleen, Nederland

Nu wij onze fietsvakantie hebben afgesloten willen wij jullie graag bedanken.​​ Onze dochters, Laureen en Veerle omdat ze ons 3 maanden hebben willen missen. Liny en Yvonne (en Peter en Luc) die 3 maanden lang op ons huis hebben gepast en onze tuin hebben verzorgd. Onze werkgevers die ons de ruimte hebben gegeven om deze lange vakantieperiode te genieten. Onze collega's die ons werk erbij hebben moeten doen; Chappeau! Onze broers en zussen, vriendinnen en vrienden, buren en kennissen die ons (b)log actief hebben gevolgd en ons steunden met menig commentaar, tips, en blijk van waardering. Al onze reisdoelen en wensen hebben we kunnen realiseren. Rome is gehaald. Corsica hebben we van zuid naar noord doorkruist. Ook de terugreis van Marseille naar Munstergeleen is door ons helemaal per fiets afgelegd. We hebben meer dan 4000 km gefietst. En "last but not least" we zijn wat afgevallen (Zef) en zeker niet bijgekomen (Monique) in gewicht. Onze fietsen zijn geweldig. We hebben helemaal geen pech gehad, geen problemen en geen ongemak. Alle bergen zijn we fietsend op gekomen. Nou er was één hellinkje voor de Belgische grens van 100 meter en 18 % dat heeft Monique voor de helft moeten lopen. Er waren geen valpartijen. Onze tassen zijn waterdicht, gelukkig! Onze reisverslagen en foto's zullen meehelpen om deze geweldig mooie periode in ons leven niet te vergeten. Groetjes, Zef en Monique

1. Liny Demandt:
    Mooi gezegd!!!
  2. Huub Mertens:
    Mooi zo!!!!
  3. Jeannet janssen:
    6 juli 2016
    We wachten vol verwachting op de boeiende verhalen en de mooie foto's die we nog te horen en te zien krijgen. Het zal 'afkicken' zijn voor jullie deze week. Ik kijk uit naar de blog van de volgende die ons gaat laten meegenieten van een mooie (vakantie)-reis.