nog even en dan...

1 juli 2016 - Gouvy, België

Vanacht heeft het licht geregend en dus is de tent kletsnat. Onder een grijze hemel droogt die niet en we hebben hem nat ingepakt, jammer. De was is daardoor ook niet droog. Gelukkig hebben we meer dan voldoende kleren bij ons... kijk maar naar alle tassen op de fietsen. Gelukkig hebben we ook vandaag geen regenpak nodig gehad al was het met 16 - 19 °C wel een stuk frisser. De etappe uit het dal van de Sûre naar Wiltz en daarna over de glooiende plateau's van de Belgische Ardennen levert meer dan 900 hoogtemeters op. De afdaling naar het dal van de Ourthe is welkom en zo mooi dat we dankbaar gebruik maken van de camping die er ligt en er een blokhut huren. De was kan drogen en we genieten van een gezellige voetbalavond België - Wales in het restaurant van de camping.

1. Harry en jacqueline:
    1 juli 2016
    Jullie hebben een prachtige reis bijna achter de rug, maar denk ook wel dat eigen haard goud waard is .
    Succes met jullie laatste kilometers.
  2. Jeannet janssen:
    2 juli 2016
    Geniet van het moois dat de Belgische Ardennen jullie dit weekend nog bieden. Nog even en dan liggen jullie weer thuis in je eigen bed.