Voorlaatste etappe

2 juli 2016 - Jalhay, België

Gisteren gezellig op camping gegeten en EK voetbal gekeken. Na stevig ontbijt begonnen aan, wat achteraf een van pittigste etappes blijkt te zijn. Ruim 1250m hoogte overwonnen in landschap waar lange steigingen en fikse afdalingen zich in rap tempo afwisselen. Weer is steeds dreigend, maar op 10 minuten na hele dag droog. Nu we in Chambre d'Hôtes zitten onweer en regen.... Vanavond wordt er voor ons gekookt en maken we er nog een gezellige avond van.

1. Huub Mertens:
    2 juli 2016
    Behouden thuiskomst en geniet van het laatste avondmaal
  2. Yvonne CD:
    Jullie kunnen best nog wat hier in de tuin kamperen als jullie nog niet direct naar huis willen. Ik kook ook nog wel voor jullie. Het weer is hier hetzelfde!
  3. Desiree:
    2 juli 2016
    Succes met de laatste kilometers
  4. Jeannet janssen:
    Vanuit Geleen gaat morgen een bedevaart naar Wittem (per bus, met de fiets en wandelen). Ik ga - door jullie geïnspireerd en gemotiveerd - op de fiets. In Wittem zal ik een kaars branden uit dankbaarheid voor jullie mooie reis.