Crest en Hauterives

17 juni 2016 - Hauterives, Frankrijk

2 nachten in Crest geslapen. Woensdag op donderdagnacht heftig onweer en veel regen. Idyllisch Drôme in woeste modderstroom verandert. Donderdag Donjon (verdedigingstoren) bezichtigd. Vandaag via Chabeuil en Romans sur Isere naar Hauterives gefietst. Veel hoogtemeters, mooie vergezichten en veel regen zien vallen boven Rhone-dal, net westelijk van ons. Palais Ideal helaas vandaag vroeg gesloten ivm concert, hebben wij weer. Googlen het thuis wel. Morgen stug verder richting Frontonas. P.S. slapen vannacht in toonzaal Antiquaire rest was volgeboekt Door concert.

1. Yvonne CD:
    17 juni 2016
    Als jullie maar niet wakker worden met een prijskaartje om je nek! Hihi Te koop als rariteit uit Pays Bas!
  2. Jeannet janssen:
    18 juni 2016
    En hopelijk met een 'vers' ontbijt achter de kiezen op weg naar Frontonas. Het Palais Idéal zou niet misstaan in Mondo Verde.
  3. Liny Demandt:
    Wens jullie heel weinig regen en wat zon, want volgens mij blijft dat wat achter op jullie reis.