vakantie aan de Bodensee

1 mei 2016 - Lindau (Bodensee), Duitsland

Vrijdag 29 april met de boot naar Bregenz gevaren bij een stralend blauwe lucht. Met de gondelbaan omhoog naar de Pfändler waar we prachtig uitzicht hadden over de hele Bodensee, de Rijn vanuit Zwitserland en de Oostenrijkse bergwereld waar we onze fietsreis zullen voortzetten. Gisteren met de trein naar Lindau. Daar hebben we gekuierd, gekeken naar het uitzicht over het meer, de mensen, de geveltjes, en genoten van ons eerste ijsje en de koffie mit kuchen.... Het was heerlijk loop maar zonder jas weer. Vandaag is het koud en miezerig en maar 7 graden. We rusten even echt uit en plannen onze reis naar, door en over de Alpen.

1. Jeannet janssen:
    2 mei 2016
    Papa en mama waren vaker aan de Bodensee in hun vakanties. Hebben ook in Wasserburg gelogeerd. Maar zullen toen niet bedacht hebben dat een van hun dochters ooit met de fiets tot aan de Bodensee zou komen. En dan ook nog alleen maar als tussenstop op weg naar Rome.