Reitsma deel 1 uit.

28 april 2016 - Lindau (Bodensee), Duitsland

Vandaag hebben we 1e deel van onze Reitsma route volbracht. Vanuit Pfullendorf naar Wasserburg door heerlijk rustig gebied. Abstecher via zwaardere route, maar met geweldig uitzicht over BODENSEE vanaf Höchsten. Hebben zo'n 14 km voor Bregenz voor 4 dagen ferienwohnung betrokken en gaan van hieruit vakantie ausflüge naar Lindau, Bregenz etc maken.

1. Huub Mertens:
    Mooi.
    Geniet er van.
  2. Yvonne CD:
    28 april 2016
    Heerlijk even uitrusten voor jullie de Alpen overtrekken! Geniet ervan!
  3. Liny Demandt:
    28 april 2016
    Proficiat!!! Heel goed bezig. Die vakantiewoning lijkt me een goed idee. Heel veel plezier!! Met de woning hier is alles prima in orde. En verder is er nig geen nieuws te melden..... Peter en Liny
  4. Harry en jacqueline:
    29 april 2016
    Zef en Monique, chapeau en alle lof !!!
    Geniet van jullie rustdagen zodat jullie weer er tegenaan kunnen voor deel 2.
  5. Jeannet janssen:
    29 april 2016
    Jullie hebben een mooie plek gekozen om even een paar dagen op adem te komen. Geniet er maar lekker van, dat hebben jullie wel verdiend.
  6. Lune:
    29 april 2016
    Jullie zijn toppers!! Rome wacht....

Hier wachten Jeroen en ik ook nog (on)geduldig tot ons kleintje van plan is te komen.
  7. Karin Smets:
    29 april 2016
    Mooi om te lezen dat de reis zo goed gaat. Ook vanuit Zuyderland volgen wij jullie. Geniet volop en op naar de volgende etappe!
    Fijne rustdagen.
  8. Joselien:
    29 april 2016
    Heb ik nou goed dat Veerle vandaag jarig is? Van harte gefeliciteerd dan! Wij vieren ook een weekje vakantie, in de Morvan (Frankrijk, Bourgogne).
    Geniet van jullie rustdagen (ik heb zo'n vermoeden dat jullie die toch ook behoorlijk aktief gaan doorbrengen)
  9. Veerle:
    30 april 2016
    Geniet van jullie rust aan de Bodensee en succes met de Alpen!
    Joselien, ik was inderdaad jarig gister, bedankt voor de felicitaties!