regenpakken aan

20 mei 2016 - Assisi, Italië

Vanmorgen in regenbui vertrokken en via een prachtig mooi fietspad na 7,5 km tegen een groot hek gereden. (Er was een aardverschuiving geweest) en dus konden we 7,5 km terug fietsen. Begaanbare zijpaadjes waren er niet. Zo haalde de regen ons ook nog 2x in en zijn we tegen de voorspelling en tegen onze zin toch nat geworden. Jammer van de prachtige omgeving en dus weinig mooie foto's kunnen maken, wel spectaculaire. De Chiasio bij Petrignan was een woestkolkende modderstromen geworden. Vanaf daar kwam Assisi in beeld. Vlak onder die stad hebben we een overnachtingsplek gevonden. Morgen blijven we hier in San Maria degli Angeli en bezoeken we Assisi. De lucht is nu wolkenvrij.....

1. Huub Mertens:
    20 mei 2016
    Jullie hebben toch echt wel pech met het weer zeg.
    Wordt toch tijd dat het verbetert.
  2. Jeannet janssen:
    21 mei 2016
    Het is met recht een 'gezegende' fietstocht die jullie maken, foei wat een pech! Misschien zijn jullie in de voorbereiding toch iets vergeten: Hier in Limburg brengen ze een worst naar Clara voor goed weer.