onweer

19 mei 2016 - Umbertide, Italië

Gelukkig vandaag na dagen bergklimmen voor een korte route van 50 km gekozen. En het was ook nog eens een redelijk vlakke route. Als eerste Citta del Castella bezocht in de regen en tijdens weekmarkt. Dat was niet zo handig voor deze prachtige oude, nog gedeeltelijk ommuurde stad. Na de lunch hebben we 3x moeten schuilen voor felle onweesbuien. We zijn niet nat geworden! In Umbertide hebben we ons overnachtingsadres via de toerist-i moeten vinden. Het ligt even buiten de stad op een heuvel. We hebben prachtig uitzicht en zitten in een grote verbouwde boerderij met 12 appartementen en een eigen restaurant. Proost! Nog 220 km te gaan.

1. Yvonne CD:
    19 mei 2016
    Morgenochtend nog een spetter regen bij jullie Daarna droog !
    Succes met de laatste etappes richting Rome.
  2. Margo:
    20 mei 2016
    Op naar Rome, succes met de laatste etappes. Geniet ervan, door het weer laten jullie je als echte Hollanders niet kisten.Het is geweldig wat jullie allemaal meemaken.