Saint Florent - Nonza en terug

7 juni 2016 - Saint-Florent, Frankrijk

Tijdens onze rustdagen in Saint Florent toch de fiets gepakt om de westkust van het noordelijk deel van Corsica te bekijken. We volgen een mooie hoog boven de zee gelegen kustweg met spectaculair uitzicht tot Nonza. Hier kunnen we te voet naar een uitzichtstoren. Daarna fietsen we dezelfde weg terug naar Saint Florent. 's Middags hebben we nog heerlijk gezwommen in zee bij de camping. Morgen nog een mooie dag hier en donderdag nemen we de boot naar Marseille. Dat is ons plan.

1. Liny Demandt:
    7 juni 2016
    Klinkt nog steeds super. Zonde dat jullie "vakantie" op Corsica al weer om is.
    Maar, nu het prachtige Frankrijk nog....
    Veel zon en fietsplezier.
  2. Huub Mertens:
    7 juni 2016
    Geweldig.
  3. Margo:
    8 juni 2016
    Lieve Zef en Monique, klinkt weer geweldig. Geniet van zon en zee en van de rest van jullie fantastische reis!!!!!!
  4. Jeannet janssen:
    9 juni 2016
    Het is vast niet de laatste keer dat jullie Corsica bezoeken.
    Wat een mooi eiland!
    Ik verheug me al op jullie verslagen van de reis door Frankrijk, een land dat vanaf 10 juni in de ban is van het EK Voetbal.
  5. Karin Smets:
    10 juni 2016
    Nou wat zijn jullie opgeschoten. Ben zelf op vakantie geweest en ben afgelopen maandag weer begonnen. Kijk nu weer voor het eerst op jullie blog. Wat een super reis hebben jullie Geniet ervan.