rondrit vanaf camping in Grillon

13 juni 2016 - Grignan, Frankrijk

Vandaag kleine rondrit gemaakt naar Valréas, Taulignan en Grignan van 30 km. Cultuur en natuur gesnoven. Mooie Middeleeuwse stadjes allen rondom heuvels gebouw en dus ook nog vaak getrakteerd op mooi uitzicht. Toen we in Grignan om 13 uur bij een restaurant met vol terrasje aan tafeltje gingen zitten kregen we te horen dat drinken wel kan maar eten niet meer! !? Blijkt dat het eten op is! Na wat gedronken te hebben zijn we verder gegaan en hebben we nog heerlijke pizza gegeten. Grignan is het mooiste stadje vandaag met als top een groot te bezichtigen kasteel. Vanmiddag hebben we ook nog gezwommen. Morgen proberen we een echte rustdag te nemen. Nog even genieten van het mooie weer.

1. Huub Mertens:
    13 juni 2016
    Fijn zo'n dag leuke dingen doen.
    Geniet zo lang het kan.
  2. Jeannet janssen:
    14 juni 2016
    Jullie denken 'rust roest' maar af en toe een dag de fiets laten staan mag best hoor. Mijn respect voor jullie inspanningen verdwijnt daardoor niet. Want hoe verleidelijk jullie praatjes en plaatjes ook zijn, ik zie het mij niet nadoen.
  3. Joselien:
    14 juni 2016
    Grignan is inderdaad ook heel leuk. Mooie kleine straatjes, leuke winkeltjes en gezellige terrasjes. Het kasteel vonden wij ook de moeite waard. De Drôme is prachtig! Geniet er nog maar even van.
  4. Nico en Anita:
    15 juni 2016
    Hebben vandaag eindelijk de tijd genomen om van begin tot eind jullie prestaties te lezen en te aanschouwen. Wat een bikkels. En wat een regen! Daarom extra genieten van de streek waar jullie nu zitten (mijn tweede thuisland). Hopen dat jullie nog fijne dagen zullen hebben en veel genieten.