Regen!!

21 juni 2016 - Doucier, Frankrijk

Vannacht op camping vanaf 21:30 regen. Om 10:00 uur onder overkapping winkel ontbijt genuttigd en rond 11:00 in de regen ingepakt. Voor de duidelijkheid: sinds Ghisoni op Corsica de eerste keer regen overdag en we zijn echt nat geworden, maar ons hoor je niet klagen. Na korte rit op camping aan Lac de Chalain onze tent te drogen gezet. Blijven hier 2 nachten om wat te rusten en weer eens de was te doen. GROOT meer en GROOT zwembad en 26° met veel zon voorspelt. We zijn in Marigny maar dat kent onze blog niet op de juiste lokatie.

1. Reinier:
    21 juni 2016
    Stuur die zon ook eens hier naar toe. Dat zwembad hoeven we niet, water voldoende !!
  2. Liny Demandt:
    21 juni 2016
    Goed zo. Als jullie het zelf maar van de zonnige kant zien!!!
    In Lac de Chalain zijn wij ook ooit geweest. Goede herinneringen aan! Prachtig zwemwater. Veel plezier.
  3. Jeannet janssen:
    22 juni 2016
    Regen in de nacht is vervelend omdat je dan natte spullen moet inpakken. Zelfs als niet-kampeerder kan ik me daar iets bij voorstellen. Jullie mooie foto's laten de zonnige kant van jullie reis zien. Ik wens jullie de komende weken heel veel zonnewarmte (dan krijgen wij daar misschien ook een beetje van mee).