Po-vlakte

13 mei 2016 - Crespino, Italië

Vanaf Mira richting Ferrara over de Po - vlakte. Zoals in beschrijving Reitsma al aangegeven niet de meest opwindende etappe. Ja de Po - vlakte is erg vlak en er is weinig meer te zien dan landbouw. Neem daarbij de middag moesson (4 uur) waar menige Grohe rain-shower jaloers op zou zijn, begrijp je dat we blij waren in onze overnachtingsplaats te arriveren. Na ons komt koppel met ligfietsen aan met 2 hele jonge kinderen (11 mnd/ 3 1/2 jaar), kan dus nog gekker. Morgen nog ff doorbijten, zou dan echt gaan regenen, daarna hebben ze hier beter weer voorspelt. Oja, vandaag 94 km afgelegd, nog 589 km te gaan.

1. Yvonne CD:
    13 mei 2016
    Wat een doorzetters zijn jullie en wat fijn voor Laureen en Veerle dat jullie deze bevlieging nú pas hebben!
  2. Liny Demandt:
    13 mei 2016
    Ik vind jullie echt keien!!! Jee! !
    Ik zou een dag wachten tot de zon ging schijnen
  3. Marie-José:
    13 mei 2016
    Nog even doorbijten. De saaie Po vlakte gaat weldra over in het mooie landschap van de Toscane! Hopelijk ook met mooier weer! Als we daar nog eens komen kunnen we zeggen hier waren Zef en Monique ook al eens, maar dan helemaal op de fiets. Gewoon niet voor te stellen. Trouwens Zef proficiat met je verjaardag. Die wordt toch zeker ook gevierd vandaag! wij drinken ons hier wel een glaasje op je gezondheid!
  4. Marie-José:
    14 mei 2016
    Weet wel dat het vandaag je verjaardag is, maar ik was om 23:53 uur begonnen aan mijn berichtje daarom staat er 13 mei boven. ;)
  5. Jeannet janssen:
    14 mei 2016
    In Italië zeggen ze: 'Buon compleanno!' Na regen komt gelukkig vast en zeker ook nog heel veel zonneschijn op jullie pad, daarvan ben ik overtuigd.
  6. Yvonne CD:
    14 mei 2016
    Eerst ...en dan........Fuif ze nog vandaag!
  7. Yvonne CD:
    14 mei 2016
    Op de puntjes moet je je even icoontjes voorstellen van "fietsen" en op de 2e puntjes icoontjes van " pizza, spaghetti, glaasje wijn, bloemetje"!
  8. Huub Mertens:
    14 mei 2016
    Zef gefeliciteerd met je verjaardag.
  9. Margo:
    14 mei 2016
    En fietsers, de reis gaat voorspoedig lees ik. Alleen werkt het weer niet altijd mee, maar dat mag de pret niet drukken. Voor de rest wensen we Zef een fijne verjaardag en voor jullie samen nog een prettige voortzetting van deze vakantie.
  10. Anke:
    14 mei 2016
    jullie zijn echt doorzetters. Petje af hoor. Zef, proficiat met je verjaardag, en maak er een leuke dag van.