net buiten de Alpen

10 mei 2016 - Bassano del Grappa, Italië

Vanmorgen bij laaghangende wolken en na een regenbui vertrokken in Caldonazzo. De ciclopista del Valsugana gevolgd met de Brentarivier mee. Een prachtig fietspad tot Grigno door een breed dal met veel fruitteelt en vanaf Primolano door een ruig nauw dal met stijle rotswanden en bossen tot in het dal. Alle fietsrustpunten zijn nog gesloten en zo hadden we pas om 13.30 u onze eerste pauze in Valstagna. Nu zitten we in Bassano del Grappa net buiten de Alpen. Nog 761 km tot Rome.

1. Gertie:
    10 mei 2016
    Chapeau...ik lees dat jullie al een mooie tocht achter jullie hebben en genieten. Mooi om te volgen
  2. Jeannet janssen:
    11 mei 2016
    Met Bassano del Grappa hebben jullie zo te zien alweer een schitterende parel aan het snoer van pleisterplaatsen geregen.
  3. Margo:
    11 mei 2016
    Zef en Monique, geweldig wat jullie allemaal meemaken, wij genieten met jullie mee. Heel leuk om jullie zo te volgen.
  4. Peter Janssen:
    11 mei 2016
    Ik heb al een aantal dagen jullie reis gevolgd maar nog geen reactie geplaatst. Bij deze dan een stukje van mij. Wat komen jullie mooie plaatjes tegen onderweg getuige de vele prachtige fotos die jullie aan het thuisfront laten zien via jullie site. Prachtig!!!!! Alleen jammer dat het bij vertrek uit Caldonazzo dan de hele dag regend , maar de show must go on. Veel succes nog op jullie verdere toer en geniet ervan.