Nave S. Felice

7 mei 2016 - Nave San Felice, Italië

Tot vlak boven Trento gefietst vandaag. Eerst flink klimmen naar San Michele All 'Adige. Vandaar afdaling naar Kalterer see, om vervolgens over prachtig aangelegde fietsdijk naar overnachting hotel in Nave S. Felice te " harken" door felle tegen wind. Zeer gastvrij hotel met zorgzame gastheer, die ons gästekarte heeft bezorgd, zodat we morgen op onze rustdag (lees: niet fietsen) gratis vervoer hebben in hele gebied en ook nog tal van musea 'um sonst' mogen bezoeken. Nog 874 km te gaan.

1. Yvonne CD:
    7 mei 2016
    Jullie hebben wel weer een dag rust verdiend!(ik zou aan een wéék vakantie toe zijn hoor!) Fijne Moederdag morgen!
  2. Yvonne CD:
    Jullie hebben wel weer een dag rust verdiend! Ik zou aan een wéék vakantie toe zijn! Fijne Moederdag morgen!
  3. Huub Mertens:
    7 mei 2016
    Mooi gedaan.
    Geniet van jullie rust.
  4. Jeannet janssen:
    8 mei 2016
    De afgelopen week hebben jullie weer veel mooie maar ook vaak zware fietskilometers voor de wielen gehad. De hoogste tijd voor een dag rust. En dat in zo'n mooie omgeving, heerlijk!
  5. Anke:
    Petje af hoor. Doen ik jullie niet na. Geniet van vandaag.