Houtkachel

26 april 2016 - Burladingen, Duitsland

Vandaag komen we niet verder dan een houtkachel. Buiten nat (sneeuw/regen) en redelijk veel wind, binnen warmmmmmmm en gemütlich. Foto van ons op berevel na ingreep webbeheerder vervangen. Nog 1377km...

1. Jeannet janssen:
    26 april 2016
    Een dagje rust is jullie van harte gegund. Petje af voor de prestatie die jullie de afgelopen week geleverd hebben. Toch al ongeveer een kwart van de afstand afgelegd schat ik zo.
  2. Liny Demandt:
    26 april 2016
    Mmm mmm, dat ziet er goed uit. Jullie hebben een goede dag voor je rustdag gekozen!!!
  3. Harry en jacqueline:
    26 april 2016
    We geven jullie groot gelijk, en wat dat berevel betreft die privacy gunnen we jullie
  4. Yvonne CD:
    26 april 2016
    ⛷ ❄️☃ en dan moeten de Alpen nog komen!!! Cool filmpje, gelukkig wordt het de komende dagen weer wat warmer en droger bij jullie.
  5. Reinier:
    26 april 2016
    Als ik deze weerbeelden zie, realiseer ik me dat ik bij mijn tocht veel geluk heb gehad. Hopelijk wordt het voor jullie ook snel beter weer!
  6. Jeannet janssen:
    27 april 2016
    Hopelijk zijn de weersomstandigheden op de Schwäbisch Alb goed genoeg om jullie fietstocht voort te zetten richting Pfullendorf. Hier in Nederland vieren we vandaag - gekleed als Elfstedentochtpubliek (oranje Unox-muts, sjaal en handschoenen) en ons warmend aan snert en andere koek en zopie (Glühwein) - Koningsdag. Brrr .....