Doorreis over Sardinië

27 mei 2016 - Bonifacio, Frankrijk

Rustige oversteek echter korte nacht, om 05:30 weer op en uurtje later al op de fiets. Pittige tocht op en af, van Olbia naar St. Teresa de G. waar we net op tijd voor overtocht van 12:00 uur waren. Vanaf boot prachtig uitzicht op Bonifacio hoog op kalk rotsen. Na in gezellige haven te hebben gedineerd, verder naar camping Rondinara in Suartone.
Van hier gaan we beslist géén uitstapjes maken. Toegangsweg vanaf hoofdweg is eerst 2,5 km steil bergop, dan 3 km steiler bergaf. Moeten dit wel zowiezo al bij vertrek weer fietsen. Baai van Rondinara maakt veel goed en op camping is alles aanwezig. (OOK TV VOOR FINALE CL MORGEN)

1. Yvonne CD:
    27 mei 2016
    Dan geniet maar eens één dagje op deze camping! Hebben jullie toch wel verdiend dacht ik zo!
  2. Huub Mertens:
    27 mei 2016
    Jullie gaan als een speer zeg.
    Wordt wel tijd voor wat vakantie.
  3. Marie-José:
    28 mei 2016
    Nu jullie een camping in zo'n prachtige baai hebben gevonden zou ik daar toch maar eens wat langer van genieten als één dagje! Dat gunnen jullie elkaar toch zeker! De fietsen verdienen ook wat meer rust! ;) We merken het wel als jullie weer verder fietsen!
  4. Jeannet janssen:
    28 mei 2016
    Nu is het echt 'even' tijd voor vakantie. En daarvoor hebben jullie een ideaal plekje gevonden. Een camping (niet geschikt voor uitstapjes! vanwege de ligging) maar wel van alle gemakken voorzien. Bonne vacances!