Dauerregen

23 april 2016 - Bretten, Duitsland

Ja, nu begrijp ik t begrip Dauerregen. Hebben 60 km ononderbroken in regen gereden. In Bruchsal een mooi barok kasteel bekeken. Alle tierlantijntjes zijn niet echt, 3D geschilderd. Nog 1495 km tot paus. Morgen nog redelijk weer voorspelt, dus fietsen nog één of twee dagen, dan ist ruhetag.

1. Huub Mertens:
    23 april 2016
    Dan is het niet leuk meer.
    Hopelijk knapt het weer snel op.
    Toch weer 60 km eraf.
  2. Joselien:
    23 april 2016
    Hier was het ook afzien vandaag! Een harde gure wind met een korte maar ijselijke regenbui. Kamperen jullie al?
  3. Liny Demandt:
    23 april 2016
    De verhalen klinken goed. In ieder geval afwisselend! !! Jammer van die regen, maar dat hebben dan maar weer gehad. Al die kastelen klonken ook erg mooi!!
    Ga zo door!!
  4. Yvonne CD:
    23 april 2016
    Brrrrrrrrr ☔️ wat een doorzettingsvermogen hebben jullie! Alle bewondering!
  5. Harry en jacqueline:
    23 april 2016
    Hey zef, har vraagt maak eens een fit als Monique voor je rijdt.
    Hey Monique , har vraagt maak eens een foto als Zef achter je rijdt.
    Alle gekheid op een stokje, wat een geweldig doorzettingsvermogen !!!
  6. Marie-José:
    23 april 2016
    Jammer van de regen. Goed dat jullie toch nog 60 km gefietst hebben. Hier viel het weer mee vandaag. Dat van die 3D schilderingen hebben we inderdaad ook we eens gezien op gebouwen in Duitsland. De Paus komt steeds dichterbij :)
  7. Huub Mertens:
    23 april 2016
    Dauerregen is nog altijd beter dan dauerschei......!!!
  8. Jeannet janssen:
    24 april 2016
    Dankzij die Dauerregen komen jullie ook nog aan jullie 'dagelijkse' portie cultuur toe. Al is het maar voor een droge lunchplek. In Duitsland en Oostenrijk doen ze ook aan Luftmalerei, maar daaraan fiets je meestal gewoon voorbij.