naar Corre en daarna naar Légéville et Bonfais

26 juni 2016 - Légéville-et-Bonfays, Frankrijk

Gisteren geen WiFi. Afgelopen 2 dagen goed kunnen fietsen! Het heeft wel heel hard geregend hier maar niet als wij er waren. De rivieren en beekjes zijn overvol. De bossen druipen en het land staat vol water. Soms zien we een nieuwe beek dwars door een weiland meanderen. Vannacht heben we in Corre bij de boer gelogeerd en heerlijk gegeten in een restaurant. Vandaag heben we, het is zondag, maar één bakker gevonden die open was en geen horeca in het hele gebied gezien die open was. Gelukkig hebben we vanavond superheerlijk mogen mee eten op ons overnachtingsadres. De conversatie gaat in het Frans! We hebben nu nog ongeveer 500 fietskilometers voor de boeg en vanaf morgen wordt het weer pittig bergop en bergaf. We zijn voorlopig nog wel even bezig en het bevalt nog goed.

1. Harry en jacqueline:
    26 juni 2016
    Zet hem op voor de laatste loodjes
  2. Liny Demandt:
    27 juni 2016
    Zo te horen heeft ook het overdadig natte zijn charmes.. mooi!!
    Met 500 km in ruim drie weken kunnen jullie rustig aan doen, lijkt me. Dus genieten maar.
  3. Jeannet janssen:
    27 juni 2016
    Ik weet niet welk spreekwoord jullie nu het meest aanspreekt? Die 'laatste loodjes zullen jullie voelen als jullie weer een pittige Ardense klim voor de wielen krijgen. Ze zeggen ook 'Het paard ruikt de stal', dan voel je de Redoute etc. niet. Gelukkig is er onderweg nog steeds veel om van te genieten.