ROME

24 mei 2016 - Rome, Vaticaanstad

Vannacht goed geslapen na goede maaltijd en verfrissende douchen. Even voor de statistieken over route naar Rome. Afstand gefietst 2146km in 36 dagen, waarvan 30 op fiets (rest rustdagen). In deze tijd 16380m hoogte overwonnen.
Vandaag Rome bezocht bij te beginnen het Sint Pietersplein. Daar konden ze kampeermessen niet op prijs stellen en mochten we omdraaien. Coloseum met forum Romanum bekeken, Trevifontein en Spaanse trappen.
Daarna op camping met aantal lotgenoten gesproken. Morgen 2e poging Sint Pietersplein.

1. Yvonne CD:
    24 mei 2016
    Wát een afstand! Ongelofelijk! Petje(alweer) af!
  2. Marie-José:
    25 mei 2016
    Wil je de St. Pieter in moet je tegenwoordig door een detectiepoort!
    Dat viel mij 7 jaar geleden ook op. Veiligheid staat voorop! In 1982 kon je er nog vrij in en uit lopen! Zeker naar binnen gaan! Dit moet je gezien hebben als je in Rome bent! En zeker na al die kilometers! Laat het mes maar in de tent!
  3. Harry en jacqueline:
    25 mei 2016
    Wat een geweldige prestatie, ongelofelijk !!!!
    Ik zou zeggen geniet van deze prachtige stad jullie doel is bereikt.
    Groetjes uit het verre Munstergeleen
  4. Jeannet janssen:
    25 mei 2016
    We hebben de afgelopen weken allemaal heel lazy aan de computer mee kunnen genieten van jullie prestatie. Nu moeten jullie vooral genieten. Ik keek in 2013 mijn ogen uit in Rome, met al die geweldige monumenten (ik dacht echt: ik droom, knijp mij eens in de arm, nee ik ben hier echt!).
  5. Peggy en Paul:
    25 mei 2016
    Wat een prestatie van jullie. En wat moet het genieten zijn, zo vrij, zoveel in de natuur, zo ver weg van alle sores.
    Het accidentje met het mes bij de St. Pieter komt ons heel bekend voor. Wij hadden het tijdelijk achter een struik verstopt....
    En wat een genot voor ons allemaal, dat we op deze manier mogen meegenieten van jullie vakantiepret.